torsdag 23. mars 2017

Åpen dag på Arena Hinna

Nå på lørdag, 25. mars, har treningssenteret jeg jobber på, Arena Treningssenter, åpen dag på Hinna. Med gode tilbud på medlemskap, prøvetimer med våre personlige trenere, teknikk-demoer og dessuten treningsøkter i gruppetreningssalene blir det en skikkelig sprek og kjekk dag.


Arena har et drøss av forskjellige gruppetimer, alt fra rolig Body balance til Grit-series, en rå halvtime med høyintensitetstrening. På lørdag kan du prøve syv av timene vi tilbyr, i 30 minutters treningsøkter. Dagen begynner allerede klokken 9 med Body balance, før det går i ett etter det. Arena har noe for alle!

09:15: Body balance med Anika
10:10: Spinning med Monica
10:30: Body Combat med Jorge
11:15: Body Attack med Anika
12:00: Grit Strength med Kristin
12:45: Zumba med Pegah
11:30 og 12:30: SPRINT med Jorge
13:00: Kompistrening tredemølle/styrke i tredemøllestudioet


På Arena er jeg instruktør i Grit, løpegrupper og slyngetimer, og har fast to løpegrupper og en Grit-time i uken. Jeg er tilstede hver mandag morgen, og også resten av uken har Arena timer 06:30 hver morgen, etterfulgt av frokost på senteret.

Jeg har trent på Arena i snart tre år, og stortrivdes her også før jeg begynte som instruktør. Senteret har to avdelinger, en på Klepp og en på Hinna, og begge to er fulle av motiverende instruktører og hyggelige medlemmer. Interessert i områdets beste treningssenter? Kom til oss på åpen dag nå på lørdag! Vi på Arena gleder oss til å dele dagen, treningen og stemningen med dere!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar