torsdag 27. april 2017

Gran Canaria

Nå begynner det å bli et par uker siden, men i påskeferien befant jeg meg på Gran Canaria sammen med resten av familien, mormor og morfar. Vi bodde i et av Gran Canarias mest solfylte områder, Puerto Rico, og var så heldige og fikk strålende sol og varme hele uken. Hotellet vårt, Colina Mar, lå helt på toppen av dalen, og vi var beriket med en helt fantastisk utsikt fra både bassengområde og terrasse.



I tillegg til å nyte lange dager ved bassenget, jogget vi nærmest hver morgen og gikk tur hver formiddag. Ikke bare fikk vi sett mye av øya, jeg fikk også prøvd øyas dyreste vann, ble solbrent over hele kroppen og fikk et ytterst vakkert shortsskille, aha. Hele Puerto Rico var fullt av fine og godt tilrettelagte turstier, eller mer spesifikt asfaltere veier opp og ned, frem og tilbake gjennom hele byen. Det var dessuten mye trapper, og i følge Apple Health-appen gikk jeg opp rundt 80 etasjer daglig.




Uken i Puerto Rico var helt fantastisk, og utenom litt matte på flyet til og fra, var det en ferie uten skole. Jeg koste meg med bøker og podcaster mens jeg solte meg, og hadde generelt en beroligende og deilig påskeuke.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar